Monday, February 21, 2011

Night 4: Take a deep breath

 So... Aseară, pe la zece jumate, am terminat şi eu în sfârșit povestea pentru Creative Writing. 8 pagini: bune, rele, om trăi şi om vedea. După, a urmat tema la mate. 8 exerciţii. Hm... asta ştiu, asta nu ştiu, asta nu-mi iese la calcule, s.a.m.d.
 Afară ba ninge, ba se opreşte, m-am săturat de iarnă, vreau să vină o dată primăvara, ca să treacă repede şi să vină apoi vara (pe care am s-o urăsc din cauza căldurii insuportabile şi a gândacilor). Dar până atunci, am destule de făcut: sâmbătă Spoken English, secţiunea Impromptu, pentru care încă nu m-am pregătit deloc. Tot atunci se predau şi lucrările la Creative. Poate anul ăsta iau ceva mai mult decât locul 2, dar pentru asta cred că trebuie să mai lucrez la detalii. Mâine test la bio, n-am învăţat nimic de pe la mijlocul semestrului trecut, şi oricum nu pricep nimic. Cum pana mea vrea ea (profa) să reţin atâtea chestii?! Nu mă fac eu doctor, ce Dumnezeu, dar asta nu înseamna că vreau să-mi stric media (da, aia "perfectă" de semestrul trecut). Vreau... vreau să vină vacanţa de Paşti! Vreau vacanţă, ce naiba!

 Printre altele, imaginea asta şi alte câteva mi-au fost surse de inspiraţie pentru Creative.
 
"...standing at the top of tower-like buildings, as if wandering, wondering how I got there in the first place. It’s always high, the highest spot in the town, from where I can see the town lights until very, very far away.  And, in a moment, if only I close my eyes for neither more nor less than a second, I find myself at the bottom of the tower, as if I had jumped. But I don’t recall jumping; I don’t ever feel the sensation of the wind blowing by beside me, through my hair... In just a second, I find myself down there, with no answer, unable to understand it myself..."

No comments:

Post a Comment