Monday, February 7, 2011

Night 3: Great start. The end...?

O zi nouă. Un semestru nou. M-am trezit incredibil de bine dispusă dimineaţă (visasem ceva frumos). Şase ore de şcoală, ajung acasă. Tata mă întreabă cum a fost ziua, eu îi răspund "Normală." (la care replica plină de sarcasm ca să mă scoată din sărite: "Credeam că ai să zici groaznică, pentru că după tine, şcoala e un calvar.") (Wonder where'd he get that idea. Not far though, concerning SOME objects.) So... mă uit la televizor vreo două ore, mai târziu mă apuc de tema la română. Caută, caută pe net R&J actul III, scena 5 (pe care nu-l găsesc, mă enervez, în final ma apuc să îl citesc în engleza, înţeleg EXTREM de mult din el - noroc că citisem odată piesa şi în română - şi mă apuc să comentez). Comentariul meu se încadrează perfect în limita de spaţiu - cui îi mai pasă de conţinut? Mă mai chiorăsc puţin prin nişte probleme la informatică, înţeleg aproape la fel de mult cât din R&J în engleză la unele probleme, apoi îmi amintesc că tema la info cuprindea şi o impresie despre primul semestru de şcoală. So...back to the well-known phrase: 'Impresii de...'

Vacanţă. Din primul semestru
...
...
...
Colegii mei, panicaţi ba de germana, ba de info, ba de mate, eu de ultimele două, şi complet aeriană. Mai mult din cauza elevilor (myself included) sau a profesorilor, materia a fost predată intr-un ritm foarte alert, am lipsit de la nişte ore (there I was thanking God for it when it happened - not feeling the same now) şi am început să înţeleg tot mai puţin (preţuri mici, ca la Germanos =)) ). Surprinzător - fără teme de vacanţă la mate. Lucru pe care nu pot să-l spun despre informatică: vacanţa de iarna: tema la info apare ca prin minune pe dragul nostru site .campion, fix în a doua zi de Crăciun; vacanţa inter-semestrială: 16 probleme. As if. Matrici ? Ce-s alea?

Concluzie... Hanging mid-air.

No comments:

Post a Comment